کدام کشورها بیشترین تقاضا را برای بازاریابان دیجیتال دارند؟

در سراسر جهان ، روشهای دستیابی به اطلاعات ، برقراری ارتباط با یکدیگر و انجام کارهای روزانه مانند بانکداری بطور فزاینده ای بصورت آنلاین صورت می گیرد. با بیش از نیمی از جمعیت جهان که از اینترنت استفاده می کنند ، جای تعجب نیست که تقاضا برای بازاریاب های دیجیتال ماهر رو به رشد است.

دیجیتال

با این حال ، تمام استفاده از اینترنت به طور یکسان در سراسر جهان به اشتراک گذاشته نشده است. به عنوان مثال ، طبق آمار World World Stats ، ۹۵٪ از آمریکای شمالی به طور مرتب به اینترنت دسترسی می یابند در حالی که فقط ۳۵٪ آفریقایی ها از اینترنت استفاده می کنند.

برای بازاریابان دیجیتال و فارغ التحصیلان بازاریابی ، این میزان استفاده از اینترنت می تواند تا جایی که مهارت های آنها در بیشتر نقاط جهان مورد نیاز است تأثیر بگذارد. در شغلی که به رشد ارتباطات منجر می شود ، بسیار مهم است که بازاریابان دیجیتال تلاش های خود را بر روی جمعیت مناسب و خدمات یا محصول مناسب متمرکز کنند.

بنابراین چگونه می توان تلاشهای بازاریابی دیجیتال را با سایر کشورها مقایسه کرد ، و مهارتهای بازاریابی دیجیتال با کیفیت در واقع تقاضا چیست؟

یک مهارت در بازاریابی دیجیتال

 

  • استراتژی محتوا
  •  

  • مدیریت پروژه دیجیتال
  •  

  • داده ها و تجزیه و تحلیل ها
  •  

  • بازاریاب های تجاری
  •  

  • تخصص تخصصی سئو
  •  

  • طراحی و توسعه وب سایت
  •  

  • متخصصان تجارت الکترونیکی
  • اگرچه بسیاری از مهارتهای دیجیتالی با تقاضای زیاد در سراسر جهان غالباً در دسته های مشابه قرار می گیرند ، اما نیاز به مجموعه خاصی از مهارتهای مبتنی بر دیجیتالی بین کشورها متفاوت است. به عنوان مثال ، در مقاله ای که برای Forbes نوشته شده است ، تروی اسمیت تعریف می کند که چرا بازاریابی موبایل در مناطق در حال توسعه مانند آمریکای لاتین و آفریقا تقاضای زیادی دارد.

    موبایل

       

    • کانادا
    •  

    • هند
    •  

    • آمریکا
    •  

    • دبی
    •  

    • استرالیا
    •  

    • ایرلند
    •  

    • فیلیپین

    متوسط ​​حقوق برای بازاریابان دیجیتال در سراسر جهان

    اگرچه شکاف مهارت و تقاضا برای بازاریابان دیجیتال در مقایسه با تعداد متخصصان موجود برای مشاغل در سراسر جهان برابر است ، اما متوسط ​​حقوق متخصصان بازاریابی دیجیتال بین کشورها متفاوت است.

       

    • فیلیپین: PHP 310 ، ۸۹۱
    •  

    • انگلستان: £ ۳۳،۳ ۴۶۶
    •  

    • هند: ۳۰۴ روسی ، ۸۴۴
    •  

    • استرالیا: ۷ ۸،۷۸۶ دلار
    • دلار

       

    • ایرلند: € ۴۶۰،۶۰۷ €

    چرا چنین تقاضا برای بازاریابان دیجیتال وجود دارد؟

    با بیش از نیمی از جمعیت جهان به صورت آنلاین فعال ، بسیاری از شرکت ها تأثیر بخش بازاریابی خود را بر سود سازمان خود می دانند. برای ماندن از رقابت در بازارهایی مانند اروپا ، آسیا و آمریکای شمالی که جمعیت و استفاده از اینترنت در آن زیاد است ، براساس تحقیقات Forrester Research ، تقاضا برای مهارت های دیجیتال تنها در پنج سال گذشته دو برابر شده است.

    برای شرکت های سراسر جهان نیاز به بازاریابی دیجیتال و مدیریت رسانه های اجتماعی یک ضرورت است. برای بازاریاب های دیجیتال ، این خبر عالی است ، زیرا حتی مشاغل پرمحتوا می خواهند در متخصصان بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنند تا تیم بازاریابی خود را به ارتفاعات جدید ببرند. یکی از مناطق جهان که تقاضای بازاریاب های دیجیتال و متخصصان در استرالیا افزایش قابل توجهی داشته است. با دور شدن اقتصاد استرالیا از وسایل سنتی رشد اقتصادی مانند تولید ، خدمات مبتنی بر دیجیتال به خط مقدم اقتصاد خود حرکت می کنند.

    سرمایه گذاری

    در واقع ، گزارش پالس دیجیتال توسط انجمن کامپیوتر استرالیا نشان داد صادرات فناوری اطلاعات و فناوری ارتباطات افزایش یافته است۶۰٪ در پنج سال. برای بازاریابان دیجیتال در استرالیا ، این خبر از رشد استقبال می کند.

    مزایای تخصص در بازاریابی دیجیتال

    شغل در بازاریابی دیجیتال باعث می شود تا حرفه ای ها رانده شوند تا ضمن بهره مند شدن از سازمان خود ، مزایای بسیاری را تجربه کنند ، به روش هایی مانند:

    من دستمزدهای افزایش نیافته : افزایش تقاضا برای ایجاد شکاف مهارت در بخش های بازاریابی بدان معنی است که بسیاری از سازمان ها به طور فزاینده مایل به مذاکره درمورد حقوق بالاتر با پتانسیل هستند استراتژیست های بازاریابی دیجیتال. وقتی برای مصاحبه می روید ، اطمینان حاصل کنید که تحقیقات خود را در مورد سایر متخصصان بازاریابی دیجیتال با تجربه شما در آن کشور کسب می کنید ، و حقوق مورد نظر خود را مشخص کنید. البته دستمزدهای مورد انتظار بسته به تقاضای آنها برای مهارت های بازاریابی دیجیتال از کشور به کشور دیگر متفاوت است.

    فرصت های رشد : بازاریابی دیجیتال صنعتی است که به طور مداوم در حال تحول است. در مورد آن فکر کنید: آیا راهی که در اینترنت جستجو کرده و از آن استفاده می کنید مانند گذشته از سه سال گذشته است؟ احتمالاً برنامه ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که استفاده می کنید بسیار تغییر کرده است ، به این معنی که تعامل بازاریاب دیجیتال با شما نیز ممکن است. این تغییرات بدان معنی است که بازاریاب های دیجیتال ناگزیر به تحول در مجموعه مهارت های خود شده اند و احتمالاً فرصتی برای رشد و تخصص در زمینه ای از بازاریابی دیجیتالی که در طول مسیر دوست دارند ، فراهم شده است.

    در مهارت تقاضا: به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال ، مشاغل به شما نیاز دارند تا در بازار مدرن رونق بگیرید – و حتی زنده بمانید. با چنین تقاضای بازاریاب های دیجیتال ، به ناچار فرصت های بیشتری وجود خواهد داشت که با ارزش ها ، علایق و مهارت های شما مطابقت داشته باشد. هنگامی که شما مجبور نیستید با شرکتی که در آن کاملاً عقب نماند ، شغلی برقرار کنید ، قادر خواهید بود که خیلی بیشتر با وظایف خود در ارتباط باشید و به نتیجه ای برسید که نتیجه شما و تیم بازاریابی شما باشد.

    از انعطاف پذیری بی نظیر لذت ببرید: به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، بیشتر وقت شما صرف کار آنلاین می شود. این که آیا شما در حال نوشتن محتوای وب قانع کننده هستید یا در حال تهیه یک تبلیغات تبلیغاتی مهم برای توزیع در شبکه های رسانه های اجتماعی خود هستید ، جایی که کار می کنید به اندازه سایر صنایع مهم نیست. برخی شرکت ها ممکن است انتظار داشته باشند که شما در خانه کار کنید ، در حالی که سایر موارد تیم ها – مانند شرکت برنامه ریزی رسانه های اجتماعی بافر – یک تیم کارمند کامل دارند که از راه دور کار می کنند. این انعطاف پذیری به شما امکان می دهد در کشوری متناسب با نیازهای بی نظیر شما ، محیطی را که در آن شکوفا هستید انتخاب کنید.

    برنامه ریزی

    یادگیری مداوم: حرفه در بازاریابی دیجیتال بدان معنی است که شما هرگز یادگیری یا گسترش مهارتهای خود را متوقف نخواهید کرد. با وجود اطلاعات فراوان در مورد تخصص خود به صورت آنلاین ، از جمله پادکست ها ، وبلاگ ها و وبینارهای متخصصان صنعت ، هیچ فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاردستی خود ندارید.

    به یک متخصص تقاضا تبدیل شوید

    این که آیا شما به دنبال ایجاد سطح مهارت های بازاریابی دیجیتال خود هستید تا بتوانید در شغل رویایی خود در یک کشور دیگر شریک شوید یا کاملاً جدید برای صنعت باشید ، یک دیپلم معتبر در بازاریابی دیجیتال می تواند در مقایسه با متقاضیان دیگر به شما کمک کند.

    از آنجا که بهترین دوره های صدور گواهینامه بازاریابی دیجیتال در کلاس ، اغلب روی مهارتهای بسیار مورد پسند مانند بازاریابی ایمیل ، سئو و تبلیغات PPC متمرکز هستند ، این برنامه ها به طور مرتب به روز می شوند تا از تغییرات منظمی که در منظره دیجیتال تجربه می شود ، استفاده کنند.

    اگر برای تخصص در یک مهارت بازاریابی دیجیتال در خواست تقاضا دارید تا بتوانید نیازهای یک کشور خاص را برآورده کنید ، برای سرمایه گذاری در آموزش های بعدی سرمایه گذاری کنید ، مطمئن شوید که برای تحقیق در مورد نیازهای منحصر به فرد و حقوق مورد انتظار آنها وقت صرف می کنید. اگرچه مهارت های دیجیتالی در سراسر جهان مورد نیاز است ، اما نوع دقیق تخصص و پرداخت بازاریابی دیجیتال از کشور به کشور دیگر متفاوت خواهد بود.

    علاوه بر این ، این مهم است که اطمینان حاصل کنید که در نقشی که واقعاً شما را درگیر می کند ، مقدم هستید. اگر نوشتن کمپین های خیره کننده رسانه های اجتماعی فایده شماست ، در یک دوره بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید که نوشتن متقاعد کننده را برجسته کند. اگر عاشق پردازش داده ها و طراحی محتوا بر اساس آنالیز هستید ، تولید محتوای PPC ممکن است بیشتر از کوچه شما باشد.

    مهم نیست از کجا می خواهید یک بازاریاب دیجیتال باشید ، یک دوره بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا توسط شرکت هایی که اهمیت استراتژیست های بازاریابی دیجیتال بهترین طبقه را درک می کنند ، شناخته شوید.

    بستن منو