چه تأثیری بر محتوای برتر بر بازاریابی دیجیتال خواهد داشت؟

با توجه به توان مصرف کنندگان بیشتر از گذشته ، مردم نمی خواهند به آنها گفته شود که کجا و کجا می توانند خرید کنند ، اطلاعات جمع کنند یا سرگرمی مورد علاقه خود را تماشا کنند. به همین دلیل است که در سالهای اخیر ، مصرف کنندگان برای حمایت از خدمات هیجان انگیز Over-The-Top (OTT) مانند Netflix و Amazon Prime ، مشترکان مشترک تلویزیون و کابل خود را آغاز کرده اند.

طی ماه های گذشته ، OTT با سرعت باورنکردنی توسعه یافته است ، به حدی که در پخش زنده ، کانال های آموزشی ، ارتباطات – و فراتر از آن – گسترش یافته است و فقط بزرگتر خواهد شد.

با رشد فرصت بسیار خوبی حاصل می شود. با گسترش بخش OTT ، این شانس را نیز برای برندها و مشاغل فراهم می کند تا از فناوری استفاده کنند و خود را در مقابل مخاطب گسترده تری قرار دهند. تا سال ۲۰۲۰ ، استراتژی آنالیتیکس پیش بینی می کند که درآمد ویدئویی OTT تنها در ایالات متحده از رقم ۳۰ میلیارد دلار فراتر رود ، از رشد ۱۹،۴۵ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۶ با رشد دیجیتال پایدار. این شرکت پیش بینی می کند که این افزایش عمدتا توسط SVOD و تبلیغات هدایت شود. نادیده گرفتن این ارقام دشوار است.

دلار

در طرح بزرگ چیزها ، OTT هنوز در مراحل ابتدایی خود است ، اما قبلاً به خاطر مخاطبان عظیم و حفظ قدرت مشتری شناخته شده است. آیا OTT چشم انداز بازاریابی دیجیتال را به پیش می برد؟ آره. اما معنی آن برای برند شما چیست؟

دیجیتال

اکنون ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان از خدمات اشتراک بیش از حد استفاده می کنند

این توییت

برنامه های پیام رسانی

برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp و iMessage بیش از حد برتر مدت کوتاهی بوده اند ، اما آنها قبلاً به شکلی بزرگ از بین رفته اند.

واتس اپ از زمان راه اندازی آن در سال ۱۹۹۹ ، از یک توسعه ناشناخته به محبوب ترین برنامه پیام رسانی مبتنی بر اینترنت روی کره زمین رفت و امروز تقریباً یک میلیارد کاربر آن را در اختیار دارد. به نظر می رسد این واقعیت که شما می توانید به صورت رایگان پیام دوستان ، خانواده و تماس های تجاری (تا زمانی که به اینترنت متصل هستید) همراه با برنامه های طبیعت تعاملی پیام دهید ، محبوبیت آنها را در چند وقت اخیر رواج داده است. و مارک ها می خواهند قدرت خود را جزم کنند.

هرچه OTT توسعه یابد و پیام رسانی مطلوب تر شود ، برنامه هایی مانند Line و Tango در حال افزایش حرکت هستند و فرصت هایی را برای تعامل با مخاطبان هدف خود ارائه می دهند. پلتفرم فراخوانی بخشی-ویدئویی ، برنامه پیام رسانی با تعاملی جزئی ، ویژگی های عجیب و غریب تانگو ، مانند عملکرد بازی زنده ، تمام وقت کاربران جدیدی را جذب می کند و رابط کاربری دوستانه برند آن به همراه لیست های برنامه پشتیبانی شده ، به مشاغل و سازمان ها اجازه می دهد تا با مخاطبان خود در تعامل باشند. روشی طبیعی و ناشناخته

با ظهور و توسعه بیشتر برنامه های OTT ، مارک ها فضای بیشتری برای نشان دادن محصولات خود ، گفتن داستان خود و شروع گفتگو شخصی با مصرف کنندگان بالقوه دارند ، نه اینکه آنها را با آگهی های تبلیغاتی سرد و استاتیک بپردازم.

فیلم تعاملی

با وجود ۱۰۰ میلیون نفر استفاده از خدمات اشتراک OTT در سرتاسر جهان ، شرکت گسترده ای برای تعامل با مصرف کنندگان جدید و موجود وجود دارد.

یکی از نکات قابل توجه در مورد این شماره ، امکان تبلیغ برند است. همانطور که گفته شد OTT روشهای جدید و مهیج برای برندها و مشاغل برقرار می کند تا با مصرف کنندگان امروزی ارتباط برقرار کنند و پیام خود را به صورت ارگانیک تر به فروش برسانند.

OTT به مارک ها این فرصت را می دهد تا محتوای تبلیغاتی تعاملی ایجاد کنند که بیننده را در روایت غوطه ور کند. یک نمونه مؤثر از آن تبلیغ “گربه لمسی” Skittles است. اسکیتلز با درخواست از مخاطب می خواهد انگشت خود را روی صفحه نمایش در یک نقطه لمسی خاص قرار دهد ، با نتیجه ای خنده دار ، آنها را برای یک دقیقه در مارک خود غوطه ور می کند و آنها را مجبور می کند که توجه کنند. این کمپین منجر به ۱۰ میلیون بازدید و افزایش رسانه های اجتماعی شد.

خنده

حمایت مالی محتوا

راه دیگری که یک برند می تواند OTT برای جذب مخاطب مورد نظر خود از آن استفاده کند ، حمایت از مضامین محتوا است. یک کسب و کار می تواند خود را با موضوعات برنامه نویسی موقت مرتبط کند که جنبه های پیام یا تصویر آن را منعکس می کند. به عنوان مثال ، ژانرهای خاصی مانند کمدی یا درام یا پشتیبان جعبه ای که مضامین مربوط به مارک را در بر می گیرد. این منطقه به طور گسترده کاوش نشده است ، اما با این وجود پتانسیل وجود دارد.

به عنوان مثال ، فروشگاه آمریکایی Target در رابطه با خانواده مدرن بسیار خوب کار می کرد. این نمایش محبوب به طیف وسیعی از سنین جذاب و جذاب آن در زندگی روزمره خانواده کاملاً مطابقت دارد با تصویر “ما کمی در همه چیز در زیر یک سقف داریم”. به طور خلاصه ، کسانی که خانواده مدرن را در ایالات متحده تماشا می کنند احتمالاً می خواهند در Target خرید کنند و حمایت مالی از این نمایشگاه به احتمال زیاد نتایج بسیار خوبی خواهد داشت. دنیای OTT این نوع فرصتها را برای شما باز می کندn برابر

محتوای اصلی

شاید یکی از جالب ترین راه هایی که یک برند می تواند از فناوری OTT استفاده کند ، تولید محتوای اصلی خود ، متناسب با مخاطبان خود باشد.

Red Bull یکی از نمونه های درخشان یک مارک با هماهنگی بالقوه است. این برند ، مترادف با انرژی ، الهام بخش ، و ورزش های افراطی سالها است که از رویدادهای ورزشی شدید حمایت می کند و محتوای شخصی خود را در تلویزیون پخش می کند ، اما دقیقاً بیش از یک سال پیش توزیع محتوای خود را در میزبان سیستم عامل های OTT به صورت آنلاین آغاز کرد. در حال حاضر ، ردبول نه تنها شبکه OTT طاقچه خود را دارد که استفاده از آن رایگان است ، بلکه به دامنه گسترده ای از محتوا نیز دامن می زند تا دامنه وسیع تری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

ورزش

سریال های ویدئویی ردبول همیشه در حال گسترش است و به این شرکت اجازه می دهد تا در مستندهای بیشتری سرمایه گذاری کند و برند را به جلو سوق دهد. و اگر این اتفاق دیگری بیفتد ، خیلی زود طول می کشد محتوای ویدیویی طاقچه تر از مارک هایی که به دنبال گسترش جمعیتی خود هستند و خود را به شیوه های جدید و جالب به بازار عرضه می کنند ، ظاهر نشود.

سرمایه گذاری

ظهور OTT ابعاد کاملاً جدیدی را به دنیای بازاریابی دیجیتال باز می کند و از آنجایی که مصرف کننده امروز به دنبال راه های تازه و خلاقانه ای برای سرگرمی ، تحصیلات و مهمتر از همه صحبت کردن با آن است ، مشاغل و مارک های تجاری باید به توان خود عمل کنند. و مهارتهایی را برای این کار به کار می گیرند

ما به دنیایی از داستان نویسان تبدیل شده ایم و به دلیل فناوری دیجیتال ، رسانه های بیشتری وجود دارند که می توانند داستان خود را از گذشته بیان کنند. عدم استفاده از OTT به عنوان بخشی از استراتژی شما می تواند شما را در دنیای فردا کنار بگذارد.

آیا کسب و کار شما با آخرین روندهای سال ۲۰۱۷ به روز شده است؟

امروز بروشور ما را بارگیری کنید تا بدانید که چگونه می توانید شغل و کارمندان خود دارای جدیدترین دانش دیجیتالی برای هدایت تحول دیجیتالی خود در سال ۲۰۱۷ و بعد از آن باشید …

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

بستن منو