کارفرمایان دیجیتال امروز به دنبال چه کارهایی در کارمندان می گردند؟

در سال ۲۰۱۳ ، دانیل دی پیاززا یک ترفند ساده را کشف کرد که او می توانست بیش از ۲۰،۰۰۰ دلار در ماه به عنوان طراح وب مستقل در Elance (اکنون Upwork) درآمد کسب کند.

دلار

وی به جای درخواست کار پس از کار ، به عنوان کارفرمای مطرح شد. رقبای او – افرادی که در گذشته شغل خود را از دست داده بودند – به نزد وی آمدند و پیشنهادات ، رزومه های زندگی ، نامه های جلد و معرفی های شغلی را برای وی ارسال کردند.

مانند یک کارفرما ، بهترین پیشنهادات رقبای خود را به دست گرفت ، آنها را متناسب با نقاط قوت شخصی خود ، متناسب با نقاط قوت خود ، بر روی آنها بهبود بخشید و یک دسته کوچک موسیقی جاز / پیشنهاد ایجاد کرد که به او کمک می کرد کار بیشتری را از آنچه انجام می داد ، در زمین بدست آورد.

در حالی که روشی دقیق که دانیل استفاده کرد بی نظیر است (و برای برخی ، شاید کمی بیش از حد حیله گرانه) ، این یک راه عالی برای قرار دادن جلوتر از بسته به عنوان یک کارجو است. او به جای اینکه مانند همه رقبای خود – به عنوان یک کارجو – فکر کند ، مانند یک کارفرما فکر می کرد.

او بجای درخواست شغل با استفاده از پیش فرض های خود در مورد آنچه کارفرمایان می خواهند ، مهارتهای اصلی را که کارفرمایان واقعاً می خواهند ، آموخت.

در نتیجه ، او فرآیندی را که کارفرمایان آینده خود برای استخدام وی برای تهیه یک پیشنهاد عالی از آن استفاده می کنند ، معکوس کرد.

استخدام

اگر به دنبال کار با یک کارفرمای دیجیتال هستید ، می توانید از یک راهکار مشابه برای جدا کردن خود از سایر کارجویان استفاده کنید. به جای ارائه آنچه شما فکر می کنید کارفرمایان می خواهید ، می توانید آنچه را که واقعاً می خواهند بیاموزید و فرآیند شکار کار را برای بهترین نتیجه مهندسی کنید. همچنین می توانید کتاب الکترونیکی رایگان ما ، راهنمای کامل برای شکل دهی به موفقیت حرفه ای دیجیتال را بارگیری کنید ، تا این مهارت های اساسی را تیزتر کنید!

دیجیتال

برای این مقاله ، ما به مهارتها ، خصوصیات و خصوصیاتی که امروزه کارفرمایان برتر دیجیتالی می خواهند ، پرداخته ایم ، از شرکتهای برتر فناوری مانند گوگل و Facebook تا آژانس های دیجیتالی کوچکتر.

در طول تحقیق ما ، چندین ویژگی تکرار شونده را که کارفرمایان دیجیتال به دنبال آن هستند ، مشاهده کردیم – خصوصیاتی که بسیاری از افراد متقاضی کار حتی از آن آگاه نیستند!

اگر به دنبال کار با یک آژانس دیجیتال ، راه اندازی فناوری یا شرکت بزرگ هستید ، مطالعه کنید تا بدانید کارفرمایان در جستجوی شما چه هستند. مانند یک کارفرما فکر کنید و می توانید این ویژگی ها را برای کار در CV و رویکرد مصاحبه خود قرار دهید تا به طور بالقوه شغل رویایی خود را بدست آورید.

توانایی ساختن ۳

فیسبوک بر پایه این فلسفه ساخته شده است “سریع حرکت کنید و همه چیز را بشکنید” و سالهاست که این نقل قول استراتژی استخدام شرکت را در پیش گرفته است. با گذشت زمان ، تمرکز فیس بوک از شکستن چیزها تا تمرکز بر ساختن محصولات عالی و ماندگار تکامل یافت.
فلسفه

رییس منابع انسانی لری گلر می گوید که توانایی “دیدن یک مشکل و گفتن” من می توانم این را بهتر کنم “یک دارایی ارزشمند برای افراد در فیس بوک است.”

بخشی از این به معنای احساس راحتی کافی در محل کار است تا بتواند ورودی خلاقانه و استراتژیک در چگونگی ساختن چیزها ایجاد کند. برای تشویق مردم به عنوان “معتبر بودن” خود در محل کار ، فیس بوک مزایای جدید خود را به “مشترک” تشویق می کند.

حکمت متعارف برای متقاضیان کار و به ویژه برای افرادی که به دنبال مشاغل ورودی هستند ، اجرای سریع توصیه ها و دستورالعمل هایی است که سایر افراد ارائه می دهند.

فیس بوک و سایر کارفرمایان دیجیتال ، چیزهای مختلف را مشاهده می کنند توانایی در ساختن چیزهای جدید از مهمترین مهارتهایی است که آنها در جستجوی کارکنان هستند ، به این معنی که تاریخچه ایجاد – حتی اگر کاملاً موفق نباشد – یک استخدام بالقوه را از رقابت خود جدا می کند.

به عنوان یک حرفه ای دیجیتال ، این می تواند به معنای تأکید بر پروژه های شخصی شما باشد ، چه تجاری و چه خلاق. نشان دادن اینکه شما یک سازنده هستید ، و نه فقط کسی که از طریق هر پروژه با جمعیت گردش می کند ، نشان می دهد که شما می توانید کمک کنید ، اغلب در مقیاس بسیار بزرگ.