دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

 مطالعه عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر تأثیر رسانه های بازاریابی اجتماعی

محدودیت­های پژوهش

محدودیت‌های پژوهش، معضلات و دشواری‌های پیش‌روی یک پژوهش و محقق بوده که در صورت عدم کنترل آنها، می‌تواند فرآیند اجرایی دستیابی به پاسخ و حل‌مسئله را مختل نمایند. براین اساس بعضی از مهمترین محدودیت‌های احتمالی در طریقه اجرای پروژه تحقیقاتی حاضر و روش­های پیشنهادی جهت حل آنها به­صورت ذیل می‌باشد:

– عدم وجود نظام جامع اطلاع­رسانی و تمرکز و دسته­بندی و شاخص­گذاری مطلوب آمارها  کاهش یا رفع اثر این محدودیت با وسیع کردن حوزه­های مطالعاتی و بهره­گیری از منابع خارجی تا اندازه زیادی تحقق­پذیر گردیده می باشد.

– همکاری محدود زیربخش‌های سازمانی در طریقه جمع‌آوری اطلاعات و تبیین وضع موجود اخذ گواهی و معرفی­نامه‌های لازم و همچنین تأکیدات مقام‌های ارشد سازمان‌، معاونین و مدیران؛

– پراکندگی جغرافیایی بالای جمعیت هدف  نمونه‌گیری چندمرحله‌ای؛

 

1-14- تعاریف مفهومی واژگان

* بازاریابی اجتماعی[1]: کوشش در جهت تاثیرگذاری روی عقاید و رفتار جامعه می باشد، و از این دیدگاه به­عنوان فرآیندی برنامه ریزی شده برای تاثیرگذاری روی رفتار اختیاری گروه مخاطب جهت نیل به یک هدف اجتماعی یاد می­گردد(ویکنرز[2]، 2001)

* آگاهی عمومی[3]: بخشی از کلیت آگاهی می باشد که غالباً غیرتخصصی و کاربردی (در مفهوم غیرپایه و مبنا و غیرتئوریک)، عام‌گرا(در مفهوم مشمولیت عام) و فراگیر می­باشد که می‌بایست افراد جامعه جهت زندگی بهتر و بهره گیری مطلوبتر از منابع از آن بهره‌مند گردند(خواجه­زاده، 1383). آگاهی عمومی در طیف وسیعی از باورها و روش­های سنتی و قومی تا الگوهای علمی (ناشی از علوم و فنون) قرار داشته و عوامل متعددی مانند سازمان­های آموزشی، خانواده،‌ دوستان و آشنایان،‌ سازمان­های علمی و وسایل ارتباطی (رسانه­ها) در تکوین آن دخالت دارند. در واقع افزایش آگاهی عمومی نوعی فرآیند اطلاع‌رسانی جهت ایجاد تغییرات مثبت کارکردگرایانه در ابعاد اکثراً دانشی و کمتر بینشی و مهارتی مخاطبان با بهره‌مندی از الگوهای ارتباطی مناسب می‌باشد(ویکنرز، 2001).

[1] Social Marketing

[2] Weekers

[3] Public Awareness

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

این پژوهش در پی پاسخگویی به سوالات زیر می باشد:

– آیا بین اندازه جذب سپرده و اندازه فعالیت رسانه­های بازاریابی اجتماعی ارتباطی هست؟

– آیا بین ارزش سهام شرکت و اندازه فعالیت رسانه­های بازاریابی اجتماعی ارتباطی هست؟

– آیا بین ارزش ویژه برنده و اندازه فعالیت رسانه­های بازاریابی اجتماعی ارتباطی هست؟

– کدامیک از رسانه­ها برای بازاریابی اجتماعی در موسسه مالی مهر برای جذب سپرده مناسب­تر می باشد؟

– اندازه تاثیرگذاری هرکدام از رسانه­های بازاریابی اجتماعی در جذب سپرده به چه اندازه می باشد؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه عوامل جذب سرمایه مشتری با تاکید بر تأثیر رسانه های بازاریابی اجتماعی با فرمت ورد