دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد

اصول ایجاد وفاداری به برند

ده قانون بنیادین جهت رشد با دوام و سودآور برند شرکت­ها به تبیین زیر ارائه شده می باشد:

1) ارکان بازاریابی وفاداری به برند دارای 4 عنصر اصلی می­باشد که هر برنامه بازاریابی برای اثر بخش بودن در زمینۀ ایجاد وفاداری به برند بایستی آنها را شامل گردد. این عناصر عبارتند از: شناسایی، جذب، دفاع و تقویت وفاداری به برند. به علاوه یک شرکت بایستی بتواند تعیین کند که آیا تلاشهای بازاریابی در جهت کمک به وفاداری برند بوده می باشد یا خیر.

2) برندها چرخۀ عمر ندارند: اگرچه محصولات یک چرخۀ عمر را تجربه می­کنند اما برندها لزوماً اینگونه نیستند. ارزش بعضی برندها حتی در طی زمان افزایش می­یابد مانند سونی و کوکاکولا.

3) بر اساس وفاداری به برند رهبر شوید: یک شرکت می­تواند بوسیلۀ وفاداری به برند تبدیل به رهبر بازار گردد زیرا که یک مشتری وفادار 9 برابر سودآور تر از یک مشتری بی وفا می­باشد.

4) در هر بازاری که برای رقابت انتخاب می­کنید یک رهبر باشید. زمانی که یک شرکت برای ورود به یک بازار تصمیم گیری می­کند بایستی با تمام قدرت به پیش رود زیرا که سودی که رهبران بازار دریافت می­کنند 3 برابر پیروان بازار می باشد.

5) جهت پیشرو بودن در سهم بازار یک شرکت بایستی از بازاریابی به بهترین نحو ممکن طرفداری و پشتیبانی کند. برترین بودن تنها به معنای آغاز کار می­باشد، برای باقی ماندن در جایگاه برتر به کوشش بیشتری در مقایسه به زمان رسیدن به آن جایگاه نیاز دارید. به یاد داشته باشید که بهترین ماندن بسیار سخت­تر از بهترین شدن می باشد.

6) ارزش مشتریان: بدانید شرکت­ها بایستی ارزش مشتری کنونی خود را تعیین کنند. آگاهی از ارزش مشتریان به شرکت­ها این امکان را می­دهد که محصولات خود را به نحو بهتری جهت پذیرش مشتریان وفادارشان تطبیق دهند.

7) پیشگام باشید، رهبران معمولاً به پیشگامان می­پیوندند. اغلب رهبران معمولاً نو آور و خلاق نیز هستند. جهت حفظ چنین جایگاهی شرکت­ها بایستی در زمینۀ پژوهش و توسعه سرمایه گذاری­های گسترده­ای انجام دهند در حالیکه شرکتهایی که کپی برداری می­کنند به چنین سرمایه­گذاری نیاز ندارند.

8)مشتریان را راضی نگه دارید: بواسطۀ یادگیری بیشتر دربارۀ مشتریان به شرکت شانس بیشتری جهت حفظ آنان می­دهید. سازمان جهت این امر مهم بایستی مشتریان را راضی نگه دارد و نسبت به رضایت آنها اطمینان حاصل نماید زیرا که مشتری راضی به مشتری وفادار تبدیل خواهد گردید.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

– مطالعه اثر ارزش درک شده[1] بر رضایت از برند و اعتماد به برند.

– مطالعه اثر کیفیت درک شده[2] بر رضایت از برند و اعتماد به برند.

– مطالعه اثر  ارزش ویژۀ درک شده[3] بر رضایت از برند و اعتماد به برند.

– مطالعه اثر رضایت از برند بر اعتماد به برند.

– مطالعه اثر اعتماد به برند بر تعهد عاطفی و تعهد مستمر.

– مطالعه اثر رضایت از برند بر تعهد عاطفی و تعهد مستمر.

– مطالعه اثر تعهد مستمر و تعهد عاطفی بر قصد خرید مجدد و وفاداری.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد  با فرمت ورد