دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد

رفتار خرید ناهمگون گریز[1]

در این شکل از رفتار خرید، مصرف کننده با درگیری بالا و تفاوت اندک بین برندها مواجه می باشد. در این حالت مصرف کننده به دلیل تفاوت اندک بین برندها خرید سریعی انجام می­دهد. در این حالت وظیفه بازاریاب این می باشد که از انتخاب برند مصرف کننده به شدت پشتیبانی نماید.

2-4-3-4  رفتار خرید عادی[2]

رفتار خرید عادی ساده­ترین نوع رفتار خرید می باشد. زمانی که مصرف کننده درگیری اندکی داشته باشد و تفاوت کمی بین برندها هست، رفتار خرید عادی رخ می­دهد. بازاریابان برای کالاهایی که رفتار خرید عادی را می­طلبند دو وظیفه مهم نظارت بر کیفیت، خدمات و فایده کالا جهت راضی نگه داشتن مشتریان فعلی و جذب خریداران جدید را بر عهده دارند.(Kotler & Armstrong, 2008, P 145-147)

 

 

2-4-4  قصد خرید

قصد خرید شاخصی می باشد که احتمال خرید برند توسط مصرف کننده را نشان می­دهد. (Baldauf, Cravens, & Binder, 2003) با در نظر داشتن فرایند تصمیم خرید، در مرحلۀ ارزیابی گزینه­های مختلف، مصرف کننده برندهای مختلف را درجه­بندی می­کند و قصد خرید در او ایجاد می­گردد. به گونه کلی تصمیم مشتری برای خرید بر این اساس استوار می باشد که بایستی بهترین برند خریداری گردد. اما اکثراً بین قصد خرید و تصمیم خرید دو تا عامل قرار می­گیرد: اولین عامل عقیدۀ دیگران و عامل دوم عوامل پیش بینی نشده موقعیتی می­باشد.

[1] Dissonance – Reducing Buying Behavior

[2] Habitual Buying Behavior

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

– مطالعه اثر ارزش درک شده[1] بر رضایت از برند و اعتماد به برند.

– مطالعه اثر کیفیت درک شده[2] بر رضایت از برند و اعتماد به برند.

– مطالعه اثر  ارزش ویژۀ درک شده[3] بر رضایت از برند و اعتماد به برند.

– مطالعه اثر رضایت از برند بر اعتماد به برند.

– مطالعه اثر اعتماد به برند بر تعهد عاطفی و تعهد مستمر.

– مطالعه اثر رضایت از برند بر تعهد عاطفی و تعهد مستمر.

– مطالعه اثر تعهد مستمر و تعهد عاطفی بر قصد خرید مجدد و وفاداری.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد  با فرمت ورد